ნოემბერი 07, 2025
თიბისიში თანამშრომლები მუდმივად გრძნობენ, რომ მათი სჯერათ, ამაყობენ მათი მიღწევებით და ეხმარებიან პროფესიულ წინსვლაში. შესაბამისად, „მთავარია გჯეროდეს” არ არის მხოლოდ სიტყვები, ეს საქმითაც მტკიცდება.
ერთ-ერთი გზა, რომლითაც თანამშრომლებს შეუძლიათ კვალიფიკაციის ამაღლება და პროფესიული განვითარება, კონფერენციები და ვორქშოფებია, რომლებიც როგორც საქართველოში, ისე საზღვარგარეთ ტარდება. წლების განმავლობაში გუნდის წევრებს არაერთხელ მიუღიათ მონაწილეობა მსგავს ღონისძიებებში და გამონაკლისი არც 2025 წელი ყოფილა.
თიბისი ლიდერი ტექკომპანიაა საქართველოში, რომელიც სერვისის გასაუმჯობესებლად ინოვაციურ მიდგომებს იყენებს და მუდმივად ახალისებს ტექნოლოგიურ პროგრესს. აქედან გამომდინარე, მას ჰყავს დიდი ტექგუნდი, რომლის რაოდენობაც უკვე 1000-ზე მეტია და თანამშრომლობს ისეთ ცნობილ სახელებთან, როგორიცაა, მაგალითად, Atlassian – პლატფორმა, რომელიც აერთიანებს Jira-ს, Jira Service Management-სა და Confluence-ს. Atlassian-ის პროდუქტების ინტეგრაციამ და ხელოვნურმა ინტელექტმა თიბისის სამუშაო პროცესები გაამარტივა. კომპანია ზოგავს დროს რუტინულ საქმიანობებზე და ზრდის გუნდის პროდუქტიულობას.
შარშან Atlassian-ის მოწვევით თიბისის თანამშრომლები Atlassian team’25 Europe-ს სტუმრების სტატუსით დაესწრნენ. ეს არის დიდი კონფერენცია, რომელიც ბარსელონაში ტარდება და ერთ-ერთი მასშტაბური კომუნაა ტექნოლოგიური გუნდებისთვის.

წელს კი, 2025-ში, გიგა შუბითიძე, თიბისის SDLC მმართველობის ლიდერი და ნიკა მელიქიძე, ტექნოლოგიური პროცესების ავტომატიზაციის ექსპერტი, წარდგნენ სპიკერებად თემით: „როგორ შევქმნათ საერთო სამუშაო ენა: პორტფოლიო მენეჯმენტი და სტანდარტიზაცია თიბისიში”. პრეზენტაცია ეხებოდა Atlassian-ის ინსტრუმენტების გამოყენებასა და იმ შედეგებს, რომლითაც თიბისი ცალკეული ამოცანებიდან ერთიან სივრცეზე ტრანსფორმირდა.
გიგა შუბითიძე:
„თემა, რომლითაც წარვდექით, ეხებოდა მუშაობის ენას, იმას, თუ როგორ აკეთებს თიბისი სტანდარტიზაციას და ერთ ეკოსისტემაში მოჰყავს სამუშაო პროცესები, რამაც, რეალურად, ოპერაციების გაუმჯობესების უამრავი გზა დაგვანახა.
ეს კონფერენცია, თავისი არსით, სპეციფიკურია და მოხარული ვართ, რომ ბევრი კარგი უკუკავშირი მივიღეთ, ხოლო კომუნიკაციას დღემდე ვინარჩუნებთ დაინტერესებულ მონაწილეებთან, რომლებიც სხვადასხვა გამოცდილების გაზიარებას გვთხოვენ”.
"დიდი გამოცდილება დაგვიგროვდა და მივედით იმ დონემდე, რომ ჩვენი პრაქტიკა და მიგნებები სხვებთანაც შეგვიძლია გავაზიაროთ."
ნიკა მელიქიძე:
„წლების განმავლობაში დიდი გამოცდილება დაგვიგროვდა და მივედით იმ დონემდე, რომ ჩვენი პრაქტიკა და მიგნებები სხვებთანაც შეგვიძლია გავაზიაროთ. ამ კონფერენციაზე მონაწილეობის მიზანიც წარმატების მაგალითებზე საუბარი იყო იმ ადამიანების წინაშე, რომლებიც მსგავს პროდუქტებზე მუშაობენ და ვიფიქრეთ, რომ ეს ყველაფერი მათთვისაც საინტერესო იქნებოდა.
ჩვენი მოლოდინი გამართლდა და მივიღეთ საკმაოდ ბევრი დადებითი გამოხმაურება. ასევე, ვნახეთ, რომ მსგავსი გამოწვევები სხვა კომპანიებსაც ჰქონდათ, რამაც ჩვენ შორის კომუნიკაცია ბევრად საინტერესო გახადა და, მთლიანობაში, ამ კონფერენციაში მონაწილეობამ ბევრი რამ მოგვცა”.
#TBCTECH